A máme tu první letošní med

12.05.2012 16:32

Ve středu jsem musel na včelnici, jedno včelstvo je nenormálně na tuto dobu silné, silnější než ostatní, což vedlo k tomu, že mají hodně medu a hrozí, že se mi vyrojí. Musel jsem tedy urychleně k nim a odebrat jim několik již zavíčkovaných plástů, vytočit je a tím jim v úlu uvolnit místo. Tím budou mít prostor, kam opět nosit nový nektar a nevyrojí se.

Když už jsem v tom byl, rovnou jsem odebral i pár plástů ze dvou včelstev, které tento úl č.7 v síle dotahují. Takže jsem ještě vytočil několik plástů z úlů č.1 a č.4.

Tím se dá říci, že medová sezona začala a Vy již můžete pomalu posílat své požadavky na koupi (nyní jarního květového plného vitamínů z kytiček) medu.

A teď ať se počasí umoudří, ostatní včelstva zavíčkují své zásoby a já mohu vytočit další med...

:)

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.